Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Membru Bizoo de 17 ani.
5.00
5 stars: Exceptional
6 pareri

Aprindere tranzistorizata AT011 si senzor 011 (Dacia)

0 stars: 0.00 din 0 pareri

149 lei Lei
Brand
GOTRONIC
Cod produs
AT011+S011
Pe stoc
Da
In stock
Descriere
Aprinderea tranzistorizata AT 011 si senzorul 011, (fara platina).

Completeaza sistemul clasic de aprindere prin scanteie (cu platina) al motoarelor pe benzina, scopul urmarit fiind imbunataþirea performanþelor acestora in principal prin ELIMINAREA PLATINII (si problemelor mecanice ale acesteia):

-Cresterea si stabilizarea tensiunii din primarul (implicit si secundarul) bobinei de inductie indiferent de turaþia motorului, tensiunea acumulatorului si temperatura ambianta, realizand astfel porniri mai usoare, o functionare optima si in conditii extreme de lucru a motorului.

-Posibilitatea functionarii cu Senzorul 011 in loc de platina, sau cu platina!!!

-Limitarea tensiunii si curentului pe contactele platinelor, protejandu-le astfel de arcul si curentul electric care le uzeaza.

-Posibilitatea diagnosticarii rapide a platinelor, a tensiunii la bornele bobinei de inductie si reglarii avansului static cu LED CONTROL -ul incorporat

CARACTERISTICI TEHNICE:

-Tensiunea nominala de lucru : 14 V+/-0,5Vcc.(Garantat de la 8V pana la18V)
-Temperatura ambianta de lucru : -35 grade Celsius pana la +90 grade Celsius.
-Turatia de lucru a motorului :0 rot/min. pana la 12.000 rot/min. (Motor cu 4 cilindri in 4 timpi)
-Protectie totala impotriva apei si umiditatii.
-Rezistenta ohmica minima a primarului bobinei de inductie = 3 ohmi (Totala la bobinele de inductie cu rezistenta aditionala)

INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE:(vezi desenul si caracteristicile tehnice).

-Aprinderea tranzistorizata AT011 se va monta direct pe borna 1(-) a bobinei de inductie, in locul conductorului ce vine de la ruptor, cu borna marcata B.I. pe cutia montajului. (de preferat cu bornele in jos, pentru a nu se acumula apa intre borne si a se putea vizualiza LED CONTROL-ul.).

Conductorul ce vine de la ruptor se conecteaza la borna marcata R.U.P. pe cutia montajului.

Conductorul de culoare rosie in dreptul caruia este marcat +12V se conecteaza la borna 15 (+) a bobinei de inductie (+acumulator prin cheia de contact), iar conductorul de culoare neagra la sasiul masinii (-)

- Senzorul 011 se monteaza in locul platinii mobile la o distanta de cca 0,5...0,7 mm fata de varful camei axului delcou.

Firul din tresa de cupru se conecteaza la surubul platinii fixe (-).

Se roteste delcoul in sens invers acelor de ceasornic si se regleaza avansul cu LED CONTROL-ul sau oricare alta metoda.! (Pana cand turatia de relanti este maxima cu motorul incalzit).

ATENTIE !!! : Se scoate obligatoriu din circuit condensatorul de la platina, lasandu-se in aer conductorul acestuia impreuna cu papucul si NU se vor folosi bobine de inductie cu rezistenta aditionala scurtcircuitata (lipsa) sau cu valoarea rezistentei ohmice totala mai mica de 3 ohmi.

Se verifi fisele de la delcou (max. 4 Kohmi), curatenia si integritatea capacului de delcou, distribuitorul (pipa) si bujiile.

Conductorul de la turometru ramane pe borna 1(-) a bobinei de inductie.
Pentru performante optime, se poate mari distanþa la bujii pana la cca 1mm.

Este posibil ca motorul sa nu functioneze, sau sa functioneze defectuos daca instalatia electrica pe autoturism nu este in parametri normali.

Descarca informatii suplimentare
Trimite mesaj
Din Gura in Gura